Sextonårig hemmafru söker man

Än så länge har jag ju faktiskt varit riktigt duktig. Okej, det blev inte så mycket av den där bokanalysen som jag tänkte skriva men vem behöver utbildning? Jag har ju faktiskt både dammsugat och varit och handlat.
Jag verkligen hatar att dammsuga så mitt mål är att skaffa en dammsugare som är tyst, självgående, energisnål, rosa och effektiv, den får gärna ta upp damm som flyger omkring i luften också. Sedan kan jag börja min karriär som hemmafru. Fast då måste jag ju ha en man först...Men det är inte så svårt att hitta. Jag är ung och välgödd (nu låter det som jag ser ut som en marsipangris...det tror jag itne att jag gör).

Okej, tillbaka till den seriösa världen. Så, vad köpte jag?
Som jag skrev tidigare skulle jag ha ingredienser till cupcake frostingen, jag hittade även ett gulligt strössel som jag tror kan funka. Jag köpte också bland annat en hårinpackning som jag hoppas är dryg och fungerar. Den har små blå prickar i sig vilket får mig att tänka på peeling för håret. Det kan ju inte vara så bra...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback