I told you so!

Saxat från Aftonbladet 

"...och i samma avtal ska det blivit klart att Efron spelar rollen som basketspelaren Troy Bolton i ytterligare en "High School Musical"-film, trots att han tidigare sagt att det inte blir någon tredje uppföljare."

Jag sa ju att någon skulle behöva gå om High School och att filmens titel "The last year" bara är fake (som sagt, jag tål inte filmerna. Det kanske märks? Eller egentligen är jag deras största fan, haha. Nej, ischelipishk.)

Att Eftron ska vara med i piratfilmen kan jag inte säga så mycket om. Förhoppningsvis kan han göra sådant som inte är musikal-låsas-smile-gud-så-oskyldig-jag-är, vi såg ju honom trots allt gråta i tv-serien Summerland.


Nu ska jag slita mig från alla dessa teknikprylar och försöka ge mig ut på en liten promenad, kanske blir lite piggare då. 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback