Gömda nycklars dag

Som vanligt började morgonen med att jag blev sönderstressad på grund av att en viss Tove aldrig blir klar i badrummet. Denna morgon ledde det till att jag glömde skåpsnyckeln hemma. Grattis till mig! Med franskaläxa till på tisdag och historiaprov på onsdag var jag tvungen att ha med böckerna hem, eftersom söndag är den enda dagen jag kommer att ha tid till att göra någon skolarbete. Jag fick helt enkelt åka hem och hämta nyckeln efter första lektionen, så jag fick lite smålyx med bara två lektioner idag, fast det var kanske inte så kul att behöva åka tåg fram och tillbaka.

Efter skolan, när jag hade kommit hem och ätit skulle jag åka iväg igen. Dels ville jag bli klar med hästmålningen i stallet och så ville jag köpa lite onödiga saker. Tror ni inte att jag har lyckats slarva bort min andra nyckelknippa? Jag letade i köket, vardagsrummet och i datarummet eftersom jag visste att jag måste ha lagt dem någonstans. Jag hade dme ju när jag låste upp ytterdörren!

Bla, bla, bla. Som sagt var jag och handlade lite. Dels var jag nere på mobilia, jag har inte varit på nedervåningen sedan innan de byggde om. Vad litet det ser ut nu! Den nya Outleten verkar faktiskt helt okej. Jag hittade en del snygga jeans som jag måste prova någon dag när jag orkar och det fanns även en hel del baströjor jag gillade.

Slänger in en liten bild på helgens godis. Jag bara älskar choklad!



och just det, nycklarna visade sig ligga vid datorn (pappa hittade dem när han kom hem). Hur blind får man vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback