Vad gömmer sig bakom lucka två?

Bakom lucka nummer två finns lite vanligt, hederligt pluggande. Faktiskt har jag varit ganska duktig, jag har skrivit rent och färdigställt min miniuppsats i Samhällskunskapen som ska vara inne på fredag. Jag antar att det blir lite småändringar och som svenskauppsats skulle den väl vara lite väl flummig men som svar på frågan om vem som påverkar samhällsutvecklingen duger den nog bra.
Jag har även ett Historiaprov i morgon som jag har läst på lite. Blir väl att läsa igenom mina supersnygga pluggpapper mellan kvällens tv-program. Jag kan ju inte för allt i världen missa Ugly Betty (även om jag stör mig något otroligt på huvudkaraktären).

Ha en trevlig afton! (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback