Twilight

Jag vet inte varför jag inte bloggade något igår, var ju ledig hela dagen. Men men, jag var väl för trött.
På kvällen var jag på bio med min syster och såg filmen Twilight, antagligen var jag den sista tonårstjejen i Sverige som inte hade sett den än.
Kortfattat handlar det om en tjej som flyttar till sin pappa i en liten byhåla kan man väl säga. Där bor den konstiga familjen Cullen och det är väl rättare sagt en av dessa familjemedlemmar som lyfter filmen till den underbara succé den faktiskt är. Åtminstone i minga ögon.
Det var utan tvekan en bra film och jag kan knappt vänta till om ett år då nästa film kommer. Så länge tänker jag läsa böckerna. I de flesta fall är ju böckerna alltid bättre än filmerna, så om filmen var så här bra kan inte böckerna vara någonting annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback