Julhandel avslutad

Nu får jag väl säga att jag är helt klar med alla julklappar. Vid tvåtiden åkte jag in till Linköping där mamma mötte upp mig, sedan åkte vi till Ikanohuset och trängdes med allt folk. Nä, det var kanske inte så farligt. Förutom på Cubus då där rean redan hade satt igång rejält. Tyckte dock inte att det fanns något snyggt..men å andra sidan tittade jag inte så noga. Jag hittade inte några perfekt julröda strumpbyxor heller, men röda är de iallafall.
Det mest störande momenter var nog krånglet med biobiljetterna. Blev jätteglad när jag såg att Twillight var rabatterad för studenter men det gällde ju bara denna veckan och bara en biljett men nu har jag iallafall köpt två stycken till torsdag. Hoppas systeryster blir glad över presenten och att hon tar med sitt studentkort och kan omvandla den ena biljetten till studentbiljett. Krångligt det där, men det blir nog bra.

Nu ska jag byta om (igen) för morfar ringde och ska komma med julklappar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Agnes - tyypagnes.blogg.se -

Header: jag vet inte, nåt med mode att göra väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback