Julaftonsklänning

Äntligen har jag hittat en klänning att ha på julafton. Har haft problem med att hitta en snygg i vettigt pris som sitter bra. Kanske att den här sitter lite "säckigt" men jag tror knappast att jag skulle kunna ha storleken mindre. Tror dessutom att det finns risk att den krymper i tvätten.
Modellen heter Mad party dress, den kommer från ONLY och kan bli din för endast 259.95:-.
Jag vet att bilden är sämst, men det är svårt att ta kort på sig själv, speciellt i dåligt ljus. Som syntes iallafall är det en ganska enkel, svart klänning med en dragkedja fram (silverfärgad). Materialet är lite filtaktigt och har en härligt quiltat effekt. Jag skulle nog vilja säga att materialet nästan är lite för mjukt, det gör att den halkar ner lätt. Till julafton blir det att ha axelbanden på. Inte lika snyggt men förhoppningsvis hittar jag en snygg bolero som kan dölja det. Det känns aldeles för "naket" att ha bara axlar, dessutom har jag ett skinnveck som jag har komplex för (haha, nej men det är faktiskt inte så snyggt på mig).
Jag letade efter den där perfekta boleron. Enkel, gärna kortare ärmar och lite vidare, helst svart (ska ha färgade strumpbyxor för att allt inte ska bli så mörkt). Finns den perfekta lilla tygbiten där ute?



Detaljbilder kan komma om det blir ljust någon gång.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Saxin

Jag såg några supersnygga boleros på JC idag. Även några andra snygga kortare stickade saker som skulle passa supersnyggt till den klänningen (vad jag själv tycker då alltså. ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback