Bloggfix

Nu har jag försökt fixa lite i blogen, bland annat en kort presentation som ni ser till höger. Jag har även lagt till "bloggkoll". Som ni ser har jag inga bevakare just nu, så skynda er att lägga till mig. Jag lovar att försöka göra min blogg så intressant jag bara kan.

Vad tycker ni bäst om att läsa? Långa inlägg ur bloggarens perspektiv, korta mer allmänna eller någon blandning? Många bilder eller inga alls? Små uppdateringar flera gånger om dagen eller en längre sammanfattning inlägg i slutet av dagen? Föredrar ni att läsa bloggar om saker ni kan relatera till eller sådant ni inte har någon egen tidigare erfarenhet av? Kommentera, maila eller skicka flaskpost med era egna åsikter och funderingar om den ultimata bloggen. Det är alltid intressant att höra vad andra tycker.

Ha det bäst sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback