Lördagsmorgonsflumm

Två dagar utan bloggande? Mina korta skoldagar dessutom!

Ska jag vara ärlig vet jag inte vad jag har gjort. Allt skolarbete har jag skjutit på (så morgondagen kommer att bli jobbig...) och även om jag har jobbat lite extra så har inte det tagit så mycket tid. Jag antar att jag har frusit för mycket. Igår var det dock skönt, hade långkalsongen hela dagen. Oroar mig lite för vintern...Jag kommer att frysa ihjäl!

Annars så fick jag ett planerat ryck igår eftermiddag och bakade en äppelpaj. Den blev supergod och jag är riktigt stolt eftersom jag gjorde receptet själv (skryt, skryt). Jag hade tänkt ta en fin bild och lägga upp receptet men självklart ska formen vippa just när jag ställer in den i ugnen. Pajen blev lite missbildad om jag säger så.

Lördagen blir nog rätt lugn. Jag jobbar 10.35-14.30 samt 17.00-19.00 och jag hade tänkt klämma in lite plugg mitt på dagen. I kväll vet jag redan att jag kommer att vara jättetrött, precis som alla andra kvällar. Vi får se om det är något kul på TV. Jag måste ju ladda inför Kyrkovalet i morgon. Jag är så glad över att äntligen få rösta i någonting!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback