Ny layout!

Ja, det var länge sedan jag skrev att jag började fila på en ny design, tyvärr tappade jag inspirationen nästan direkt. Jag kan väl inte säga att jag är hunda procent nöjd med denna, jag hade problem med hur jag ville ha headern. Det känns iallafall mycket fräschare och passar bättre till årstien. För visst blir man lite smådeprimerad av en nästan helsvart blogg (även om jag älskade enkelheten)?
Det är bara lite småfix som återstår. Eftersom jag inte fick med någon mer bild i headern så tänkte jag lägga in några stycken i marginalen åt vänster. Vi får se hur det går. Datorn är så otroligt seg! Jag får be pappa titta på den...

Så, vad tycker ni om designen?


Så här såg bloggen ut innan


Kommentarer
Postat av: Bitte

Mycket fräsch header!! Har du tagit bilden själv?

Skitläcker!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback