EU-valtest

Självklart var jag tvungen att göra EU-valtestet på DN's hemsida, även om jag inte får rösta i år. Jag vet inte om jag är så förvånad över resultatet, lite kanske. Å andra sidan svarade jag "ingen åsikt" på en del frågor eftersom jag inte ansåg mig vara tillräckligt insatt för att ha en klar åsikt inom de områderna. Det enda jag vet säkert är ju att man bör göra mer för miljön och att jag är livrädd för kärnkraft.
Kanske var resultatet inte så chockerande ändå...




Jag var tvungen att göra ett liknande test på aftonbladets hemsida också. Resultatet blev ju minst sagt annorlunda!


Man ska självklart ta dessa test med en nypa salt (haha, jag vet inte vad jag tycker om det uttrycket!), men det är ju alltid kul att se.
God natt!

Kommentarer
Postat av: jossan

aa gör det! ^^ <3 en fråga din blogg är ju rosa ;) så jag undrar vad tycker du om en helt rosa outfit? :D

kram

Postat av: jossan

aa det tycker jag med! :D fråga: har du varit på gröna lund nån gång?

kram

2009-05-27 @ 12:33:56
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback