Charmigt

Jag vet inte hur länge jag satt ute i solen förut, det blev väl några timmar. Det är ju så härligt, och även om det till och från är iskallt är det bara att hålla ut. Haha, det skulle inte spela någon roll hur kallt det var. Skiner solen den här tiden på året är det sommar och på sommaren solar man.
Solen tog iallafall, så nu sitter jag här med konturer av mammas solglasögon (jag måste skaffa ett par egna).
Förresten så saknar jag Melodifestivalen och Eurovision så mycket så de senaste dagarna har jag lyssnat igenom Absolut Schlager om och om igen. Ärligt, musiken är ju hur bra som helst! Med undantag för Anna Bok förstås, henne tål jag verkligen inte.
Suck, jag tror att jag behöver sommarlov.

Den här bjuder jag på, hehe.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Tur att det finns såna som du som vill rösta även om de inte får =0) Det kryllar av de som får rösta, men som avstår suckar tungt av vemod


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback