Plugg och snart en ny vecka

De senaste två timmarna har jag suttit och pluggat inför morgondagens historiaprov, visst är jag duktig? Efter några ganska lugna veckor börjar skolan rulla igång igen med diverse prov och andra uppgifter. Det är nog därför jag inte har bloggat så mycket de senaste veckorna, eller rättare sagt det och det faktum att det har varit helt underbart vårväder! Vem vill sitta inne och uggla då? (idag har det snöat hela dagen, som tur är ligger det inte kvar på marken)

Som sagt har jag historiaprov, har även prov i företagsekonomi i veckan och lite andra läxor. I hästväg betyder det att det blir ganska lugnt, men med hästlekis på både onsdag och lördag utöver de vanliga lektionerna blir det ju en del jobb ändå.
Annars så har jag väl inte så mycket planerat... Min syster fyller år på tisdag och jag är väl så gott som klar med hennes present iallafall (jag vågar inte skriva vad det blir här, även om det är tveksamt om hon skulle läsa det).

Vad ska ni hitta på i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback