hastfotografen.se

Du är och tävlar, ser ett flertal kameror och hör det knäppa till så fort du rider förbi. Din häst skötte sig perfekt och ni såg extra snygga ut, tyvärr fick du aldrig reda på vem/vilka som fotograferade. Känner du igen det? Eller har du kanske en egen fotohemsida men har svårt att marknadsföra dig?
Hästofografen är en nystartad hemsida där du som är fotograf  kan registrera dig. Du får en kort presentation samt en länk till din hemsida. Det fungerar även åt andra hållet, du som vill ta reda på vilka som fotograferar i just ditt län kan på ett enkelt sätt ta reda på vilka som fotograferar i ditt län.
Jag tycker att det här är en smart idé och om hemsidan växer tror jag att den kan gynna både fotografer och de som vill köpa foton. Att sidan har en enkel design och är lättnavigerad gör den bara ännu bättre!

(Jag lät säkert jättereklamig nu, men jag tyckte att det var en smart hemsida. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback