God morgon!

Visst är det härligt att vakna och veta att det är fredag? Tyvärr inte lika härligt när man fryser till en isbit så fort man kliver upp ur sängen. Är det inte dags för vår snart?

Gårdagen var trevlig. Vi åt en hel del tacos, godis och cheescake, men man får väl lyxa till det lite en torsdagskväll? Vi såg iallafall filmen Fullt Hus och den var rätt så rolig. Den försäkrade mig också om att jag har helt rätt när jag säger att jag inte vill ha barn.

Jag ska väl snart gå till tåget och åka iväg till skolan. Det känns rätt surt då min syster skolkar ("jag är sjuk"), pappa har ledigt och mamma har hemstudier. Jag slutar åtminstone klockan ett idag.

Ha en trevlig fredag!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback