Det var det...

Enligt klassschemat jag fick i fredags hade jag sovmorgon idag så jag kunde sova ända till klockan sju, det var rätt skönt. När jag kom till skolan fick jag emellertid mitt egna schema och såg att jag inte alls kommer att ha sovmorgon på måndagar. Där var mina planer om över, nästan iallafall. Jag kommer att ha så kallad studiestuga så jag kan ta ett senare tåg iallafal.
Så det blir ingen sovmorgon alls? Jo, faktum är att (i och med att studiestugan flyttade på sig) tisdagarna inte börjar förrän klockan tio. Så jag får lite extra sömn i morgon också. Det behövs verkligen. Jag blir så himla seg i början av terminen. I jämförelse mot vad jag var efter sommarlovet är det ingenting, men ändå. På engelskan idag såg jag att jag inte hade skrivit i häftet sedan den tolfte december. Så visst har det varit ett uppehåll!
I övrigt har dagen varit ganska seg. Alla är sjuka, vädret är trist och jag har svårt att hitta något att se fram emot. Visserligen är det bara 114 dagar kvar till min födelsedag (haha) och 25 dagar till travledarassistentkursen. Jag vet fortfarande inte vem som ska med mig på den kursen. Vi får se. Jag måste förbereda mig lite teoretiskt också nu när jag har tid. Snart blir det väl fullt upp i skolan.

Ha en trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback