Work in progress

Med risk för att låta som 65: Aj, aj, min stackars lilla hals! Jag som hade tänkt ta en promenad i det underbara vädret, men jag skriver inte för att klaga. Jag ville bara visa lite hur det går med den nya designen som jag har tjatat om. Den är inte särskilt genomtänkt och får växa fram allt efter som, men visst ser den lite vårigare ut än den nuvarande?
Jag kunde inte överge det rosa helt, jag har fortfarande ingen aning om hur headern ska se ut och bakgrunden känns lite...förlegad. Vi får se hur det går.


(de rosa linjerna ska bli gröna de med är det tänkt...om jag inte tar bort dem helt. Vi får se!)

Nu ska jag äta en liten bit Schwarzwaldtårta. Kanske får jag ge mig ut på en promenad senare trots allt.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Catrin Svarar

i know ;) Fin blogg by the way! och lycka till med nya designen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback