Tillbaka

Förutom en snabb sväng till stallet i tisdags för att lämna lite papper så hade jag inte varit där på två veckor. Det var skönt att vara tillbaka hos hästarna och jobbet. Dessutom var vädret toppen så alla, både hästar, ledare och elever var på bra humör.

Dagen har annars bestått av en hel del onyttigheter, internettjafs (trådlöst skit som hoppar över till andra internet hela tiden...) och melodifestivalen såklart. Det blev lite premiär för mig eftersom jag inte såg förra veckan. Visst fick man sommarkrysset-vibbar av Lasse Lindh's låt? Trots att det inte är min vanliga musiksmak så blev jag glad av den. I och för sig har jag ingen musiksmak, och inga av de låtar som stället upp i melodifestivalen brukar vara något som platsar som mp3-fil i min dator eller telefon. I vilket fall som helst: Go Måns! Hihi

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..önskar dig en skön kväll.

Postat av: Sofia

Måns var ju faktiskt överraskande bra :D

2009-02-15 @ 00:13:00
URL: http://soffiproppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback