Onsdagmorgon

En nya dag, ett nytt liv. Nej, inte riktigt. Antagligen kommer jag att ha lika fullt upp idag som de två senaste dagarna. Visserligne har jag bara en lektion (företagsekonomi) eftersom jag ska vara hos optikern 10.45. Sedan måste jag gå ut till MHC och hämta taxipengar till på fredag. Jag vet inte om de har räknat emd att jag ska komma på eftermiddagen, i så fall får jag väl gå lite i affärer innan. Mitt lokalsinne är kasst och Mjölby är inte min starka sida, men det kanske vore bra att lräa känna sin hemkommun lite.
Vad som händer i eftermiddag återstår att se. Har ett par läxor jag måste göra i och med att jag är ledig, men vi får se.

Ha en bra onsdag så länge!

Kommentarer
Postat av: Hälsoprojektet

Hej! Är du intresserad av hälsa, kost och motion? Besök då vårt projektarbete med inriktning hälsa! Vi har fått all fakta ifrån sjukgymnaster, personliga tränare, dietister och lärare inom hälsa. Välkommen in, kommentera gärna!

Postat av: Alice

Fin blogg! Gillar designen, :) <3

2009-02-04 @ 10:14:01
URL: http://likedresses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback