För den som älskar choklad

Denna vecka har jag inte jobbat någonting och det känns som om jag har varit väldigt lite i skolan, ändå känns allt jättestressigt och jag har haft fullt upp. Nu är jag iallafall så gott som klar med all packning inför morgondagen. Usch, jag börjar nästan bli lite nervös. Virriga jag ska åka både tåg och taxi själv, det kan sluta hur som helst.

Nej, nu fokuserar vi på något annat ett tag. Choklad till exempel. Jag var inne på Åhléns tidigare idag och förutom balsam köpte jag en lermask - med cacao och sheasmör! Det kändes verkligen som att smörja in ansiktet med smält choklad. Nu när den har torkat liknar den visserligen mer elefantskit, men det luktar fortfarande supergott. Vi får se om den har gjort någon nytta.

Vi får se om jag hinner och orkar blogga om något intressantare senare, annars återkommer jag på söndag kväll eller måndag. Mobilbloggningen verkade ju inte fungera för mig igår iallafall.

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback