Ego

Jag vet inte hur, men idag lyckades jag iallafall bli så gott som klar fyrtio minuter innan jag behövrer gå till tåget. Fyrtio minuter extra som jag skulle kunna ha sovit, fyrtio minuter att plugga till engelskaprovet idag... Så kanske mer eller mindre normala människor skulle ha tänkt. Jag å andra sidan fann mig själv med mobiltelefonen i handen och så blev det ett gäng egobilder.
Det är fortfarande ungefär femton minuter tills jag behöver gå till tåget, och jag brukar inte egoista mig så ofta, så här har ni resultatet. Jag försöker ju iallafall vara seriös... på ett par bilder, hihi.

Ni har väl inte missat att Mantorptravet har fått en ny hemsida, och att travskolan även har fått en egen liten "avdelning"? Jag vet inte hur bra det är att göra lite småreklam för skolan i ett av mina absolut onödigaste inlägg hittills, men skit samma. Visst är den nya hemsidan snygg?
www.mantorptravet.com


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback