Bajsdag

Det har verkligen inte varit min dag idag! Först och främst höll jag på att missa tåget, eller okej, jag kom till stationen ungefär tre minuter innan tåget kom men det är senare än jag brukar. Anledningen var såklart min syster.
När jag väl kom till skolan hoppades jag såklart på att dagen skulle flyta på bra. Observera ordet "hoppades".
Matteprov första lektionen, inga problem! Förutom det faktum att jag inte kunde lösa sista uppgiften! Jag fick fram rätt ekvation (jag tar det för givet iallafall) men jag kunde bara inte lösa den. Jag körde fast totalt och självklart satt jag med den uppgiften tills tiden var ute och jag tittade aldrig igenom de övriga uppgifterna. Så förutom att jag inte klarade att svara på en uppgift, jag kommer dessutom ha en massa slarvfel. Dessutom är det säkert en massa uppgifter som jag har missupfattat helt.
Nästa problem: Jag kom tillbaka från lunchen och upptäckte att jag hade låst in mina nycklar. Det har aldrig hänt förut, men idag ska jag såklart vara extra dum i huvudet. Ljuspunkten i det hela kan kanske vara att pappa faktiskt kom och hämtade mig efter skolan - och fick med rätt nyckel! Jag hade faktiskt räknat med att han skulle ta med fel. För hur svårt är det inte att beskriva utséendet på en nyckel via telefon? Nu slapp jag iallafall klippa upp låset och eftersom jag åkte bil kom jag hem ungefär en kvart tidigare.

Nu har jag iallafall officiellt sportlov! På söndag har jag dessutom min första helt lediga dag på två veckor. Det ska bli skönt, men jag har inte planerat något så jag kommer att bli otroligt rastlös. Det är ett senare problem, i kväll ska jag bara ta det lugnt, se på Let's Dance och äta alla hjärtans dag godiset jag fick av min syster.

Ha en fortsatt trevlig dag, och ta det försiktigt!


I samma stund som jag kom hem klarnade det även upp och blev underbart väder. Härligt!

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: haha jaså? Varför, det som är så kul :O Aa klart man skulle slå sig men äh, det går ju över ^^

Postat av: Moa

Thank you =)



Själv tycker jag inte jag passar i den xD Men men ^^

2009-02-13 @ 19:16:30
URL: http://moaedberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Hihi, Hello kitty är bäst <3

2009-02-13 @ 20:14:59
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback