Söndagar

Under veckorna längtar jag efter helgen... På söndagarna är ju totalt uttråkad! Eftersom jag nästan alltid jobbar på lördagarna och går i skolan (och jobbar) måndag till fredag planerar jag oftast inte in någonting på söndagar. Jag brukar se det som en plugg och vilodag. Något som jag alltid tycks glömma är att jag askyr söndagar. Idag har jag skrivit en uppsats om brott och hur man ska förebygga det (den blev ruskigt bra måste jag erkänna), dammsugat, kollat på sammandraget från världscupfinalen i dressyr, damsugat och redigerat en massa bilder jag fotade igår (se bilden i inlägget innan). Det känns som om jag har suttit still hela dagen och jag är otroligt rastlös - samtidigt som jag känner mig otroligt trött och seg.
Vad jag vill säga med detta inlägget är alltså att jag inte klarar av att bara sitta hemma. Jag får väl ta och gå en sväng, en lång sväng. Jag kanske borde övningsköra också..och plugga franskaglosor. Det är väl det som är problemet, det finns så otroligt mycket att göra här hemma att jag inte känner att jag kan ta det lugn.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellerhur, han e så fin.

2009-04-19 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback