Horoskop

Jag ångrade mig angående före/efterbilderna på mit hår, förlåt. Anledningen var helt enkelt att på de bilder jag hade tagit speciellt för det så...tja, syntes det inte så mycket och på efterbilderna så var min "nya" frisyr väderbiten och tagna från en annan vinkel. Dålig ursäkt, men så är det. Det är ju knappast så att jag aldrig kommer att lägga ut en bild på mig igen.

Skit samma, bara för att har jag läst mitt nya horoshop på
Veckorevyns hemsida.

Oxen 21/4-21/5

Just nu räcker det för dig att bara vara. Du njuter av våren, och det passar fint med lugna promenader eller fundersamma samtal. Allting som kräver stress eller högt tempo får vänta till en annan gång. Till och med kärleken föredrar du en aning stillsam, utan större passion.

kärlek/sex 3
kul/nöjen 3
tur/pengar 2


Jaha, det lät ju inte så spännande men det kunde ha varit värre. Jag tror absolut på horoshop. Skit samma om någon har hittat på det, det händer faktiskt att jag påverkas psykiskt av det. Varje morgon läser jag mitt horoshop i Extra Östergötland och står det att jag kommer att få en dålig dag är det vad jag förväntar mig och tja, det brukar ju inte bli bra dagar med den attityden.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback