Bajs

Det känns som om jag bara skriver negativt just nu, men det är väl en sådan period. Idag hade jag hoppats på att få sluta tidigare, istället tillbringades sista lektionen till att se på Sandor slash Ida, tydligen ska vi skriva en filmanalys om den. Inte så kul i och med att jag både jobbade med boken och filmen under högstadiet och ärligt talat tycker jag inte att den är särskilt bra.  Jaja, det kunde ha varit värre.
Nu till varför jag började skriva om sista lektionen över huvud taget; jag hade funderat på att åka till stallet och köra Noggeputt och det hade passat super att sluta en timme tidigare. Jag kunde visserligen ha åkt iallafall (det är ju knappast så att det är sent att sluta 14.15) men eftersom jag känner mig rätt skabbig, har ont i huvudet och är trött så tänker jag tycka synd om mig själv istället. Dessutom har jag fått sår under ögonlocket och vill bara gå och lägga mig.

Kort sagt, jag mår skit och blir bara förbannad över allt och alla just nu. Dessutom har min hy som var näst intill felfri här om dagen rasat helt och jag blir bara irriterad av att jag låter mig påverkas av smågrejer.

All heder åt folket med energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback