Tröttis

Söndagar brukar för det mesta vara ganska sega, denna är inget undantag. Fast jag har faktiskt tagit tag i en del saker. Bland annat kom jag äntligen ihåg att bränna ut en skiva med låten jag behöver till engelskaredovisningen. Fick samtidigt lite insipration och brännde över lite foton till en skiva också med bilder från bland annat gårdagens kräftskiva, midsommarafton, somamren i Dalarna och när jag var med familjen på Smultronstället. Har väl tjatat sedan i februari ungefär då hårddisken gick sönder att jag måste spara lite bilder på något annat ställe men det har aldrig blivit av. Skulle vilja ha en extern hårddisk men det känns lite onödigt att lägga pengar på det just nu.
Förutom cd-bränningen har jag städat lite, plockat iordning inför morgondagens skola och gjort frosting (vi fick med sockerkaka hem igår och har gjort något cupcakeliknande, tyvärr ser det ut som bajs).

Några bilder från gårdagen. Dels från bordet jag satt vid (det lilla, hihi), en bild på mig själv som jag bjuder på och så min kusin David. Visst påminner han lite om Harry Pottter på den bilden? Även om lille Harry inte framställs som ond i böckerna har jag alltid haft en känsla av att han inte har goda avsikter...



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback