Torsdag

Med en fantasifull rubrik inledar jag dagens blogginlägg.

Dagen har varit...helt okej antar jag. Eftersom våran naturkunskapslärare var sjuk fick vi sluta halv två. Jag passade på att gå en kort sväng på stan' och med mig hem fick jag en bajskorv och två nagellack.
Ska jag ta det igen? En bajskorrv, en brun mjukisnyckelring från Pee&Poo,
http://www.kissochbajs.com. Jag har lite sjuk humor och tycker att den är helt underbart söt.
Jag hade planerat att köpa något mer höstaktigt nagellack, antingen i någon vinröd eller lila nyans eller matt grå. Tyvärr hittade jag inte rätt nyans men eftersom det var två för 40:- på Depend-nagellacken var jag ju tvungen att köpa i alla fall. Det ljusrosa är på gränsen till för grisfärgat i visst ljus men annars helt underbart gulligt. Det silvriga såg mindre glittrigt ut i affären och mer metall aktigt. Haha, jag är otroligt petig. Till rätt kläder tror jag dock att det kan ge en rätt cool, futuristisk effekt.

När jag kom hem gjorde jag lite läxor, kritiserade och beundrade den nya TV'n och gick en promenad bort och kollade till hästarna. Nu sitter jag och slötittar på Vänner (skriver ju också, såklart). Senare blir det Heroes igen. Missa inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback