Noggibloggi

Trots rubriken så har jag faktiskt inte ens sett Nogge idag... Får ta igen det i morgon istället.

Dagen har varit lite sådär. Slutade som sagt ett idag vilket var jätteskönt. Hade samhällskunskap, engelska och matte så det var rätt slappt. Bara sju veckor kvar till lovet nu! (Det gäller att vara positiv)

På eftermiddagen var jag iväg till optikern igen. Inget särskillt, bara en vanlig kontroll så att allt stämmer och jag ser så bra som jag bara kan. Hämtade hem en del linsvätska också som förhoppningsvis kommer att räcka ett halvår. Det är ju faktiskt jobbigt att åka till Mjölby (haha, jag är lat).

Resten av fredagkvällen ska spenderas om den gör bäst, hemma i lugn och ro. Inte så förvånande kanske, jag är väl lite halvkonstig.. På fredagar är jag trött och vill ladda upp inför helgen. Visserligen börjar inte lördagens lektioner förrän halv ett men vill ändå gå upp skapligt.

Ja..vad ska jag mer skiva då... Musiktips inför helgen kan vara The Filthy Youth,(
www.thefilthyyouth.com)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback