Nogges första år

Idag hade vi en ny elev på travkursen, det visade sig att hans mamma hade varit med när Nogge föddes. Jag pratade tyvärr inte så mycket med henne, får göra det nästa gång, men fick ialalfall reda på att Nogges mamma fick flera föl. Det var roligt att höra! Har ju träffat flera som är efter samma pappa men visste ingenting om hans mamma tidigare.
Alla föl efter Lotta döptes till någon chokladsort, Nogge heter ju Nougat och ett av hans syskon fick jag reda på hette Plopp. Deras mamma var en liten, busig, fuxfärgad ponny precis som Nogge.
Tänk vad härligt det hade varit att få åka tillbaka i tiden till då Nogge föddes.

Som en liten avrundning bifogar jag en bild på mig i min snygga regnjacka. Den var välbehövlig, det spöregnade non stop fram till klockan två tror jag. Då blev det uppehåll ett litet tag iallafall.

Sov gott!

Visst är jag söt (A)
Visst är jag söt i min regnjacka? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback