Kort inlägg

Okej, jag är trött, stressad och orkar inte skriva något längre inlägg men måste skriva något känner jag.
Idag kom det som någon kanske vet en fotograf till stallet för att ta lite bilder inför informationbladet en pr-firma ska hjälpa travskolan att göra. Jag gillar verkligen inte att vara med på kort och föredrar att vara bakom kameran men ibland får man ställa upp.
Jag fick även se den nya ponnyn, Castanja, och hennes föl She's Not You (går under namnet "Mini Hitler", men än så länge har jag inte mörkt av hennes ökända humör.). De ska stå här i någon månad. Bilder på det lilla minifölet finns på min bilddagbok.
Alla lektioner gick utan problem men lördagarna blir ju ganska långa... I morgon ska jag dessutom iväg till Linköping med Nogge och ha lite ponnykörning vid nypremiären av Coop. Förhoppningsvis blir vi inte borta alltför länge. Jag har en del saker som jag måste hinna göra hemma.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback