I spy with my little eye...

...en pannkaka. Eller vänta, det gör jag inte alls. (Varning för det onödigaste inlägget någonsin!)

Idag hade jag räknat med ärtsoppa och pannkakor till efterrätt. Ärtsoppa har jag aldrig ätit och det ser ut som bajs men det där med pannkakor lät riktigt gott... Tyvärr lilla Lovisa, självklart får du inga.
Okej, jag erkänner att wooken, majskolven och framförallt såsen till var helt underbart god. När jag kom på att mamma stekte pankisar igår och lämnade kvar några trodde jag att jag kunde äta det som mellanmål istället. Haha, sure.
Väl hemma inser jag att min syster har ätit upp alla! Jag lovar att det var minst åtta stycken kvar, hur kan hon få mi sig det? Sedan såg jag att det låg fullt av pannkaksgegga i komposten så tydligen kunde hon inte det. Hur svårt är det att flytta på ett par stycken till en annan tallrik och värma?

Nä, nu får det bli pankisar à la Lovisa till kvällsmat istället. De jag gör är ju faktiskt godare än alla andras.

Sho sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback