Härligt att vakna tidigt

Allt hamnar i Allmäntkategorien just nu. Skriver ju om det mesta i varje inlägg och känner inte för att ha miljoner kategorier för vardagssnack. Kanske blir lite bättre uppdelning i framtiden, om jag börjar blogga mer vill säga.

Idag vaknade jag klockan fyra(!) och sedan var det bara att säga hej då till sömnen. Jag blir helt omställd när jag går upp tidigt i veckorna och kan helt enkelt inte sova länge på helgerna.

Jag känner att det här blir ett väldigt tunnt inlägg... Det regnar, min katt tjatar om att hon vill gå ut (och när hon blir utsläppt vill hon komma in igen efter fem minuter, äta lite, gå ut igen och så börjar det om...) och jag har en del läxor som vore skönt att bli av med innan jag åker till stallet.

Njut av regnet!

Januari -08

Nu blev jag sugen på att fota vattenbilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback