Duktiga jag

Måndagsmorgon...det var som vanligt rätt segt. Trots det blev dagen riktigt bra.
Först på schemat stod Idrott och hälsa. Tillbringades även denna vecka i cirkelrummet och det var skönt att jobba lite. Fick faktiskt beröm efteråt för att jag kämpade så bra (ja, jag skryter). Visserligen kanske det märktes extra mycket eftersom de flesta bara satt och degade, men ändå.
Sedan var det engelska. Hade läxförhör på lite glosor. Hade endast 39 stycken i läxa (hälften av det som var tänkt innan) och förhöret gick som en dans. Vi får se om jag lyckades pricka in alla rätt...
Efter lunch var det matte. Inga problem där heller, hade gjort hälften av det vi skulle göra den lektionen så behövde inte stressa. Tyvärr fick vi inte tillbaka proven den här lektonen heller...
Sist var det, som ni såg i inlägget innan, datorkunskap. Även där måste jag erkänna att jag gjorde otroligt bra ifrån mig. Haha, idag är jag inte blygsam.

När jag kom hem skrev jag klart mina plugglappar inför Natrukunskapsprovet på onsdag, såg på ett gammalt Top Model-avsnitt och sedan gick jag en liten promenad på femtio minuter.
Senare lagade jag mat, matvete och så wookade jag grönsaker och bönor tillsammans med cocosmjölk. Jättegott och jag är imponerad av mina matlagningskunskaper.

Haha, nu ska jag sluta tjata om hur duktig jag är.

Ha det bra!


Bifogar en bild från Nyårsafton förra året, för att jag känner mig lite bubblig och inte alls deptrimerad över mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback