Pumpa

Jag har inte kört bil på över en månad nu men körde till affären idag. Inga problem, det märktes inte att det var ett tag sedan.
Iallafall, det var inte det jag skulle komma till. Jag vet att det är ett par veckor kvar till Halloween men jag hittade en perfekt liten pumpa och mamma tyckte att vi skulle köpa den nu eftersom det alltid blir så urplockat senare. Så här är han, årets pumpa!


Jag tänker också passa på att klämma in lite andra saker.

- Idag fyller min mamma 39 år. Grattis!

- Igår skänkte jag pengar till Rädda Barnen, min karma blev genast bättre. Att det till stor del berodde på att det kom och gammal gubbe och knackade på med en sån där plastmugg vid åttatiden då jag var ensam hemma försöker jag borste från. Usch, det var läskigt.

- Efter att ha blivit utråkad av den nya modell-programmet på TV (jag minns inte ens namnet) så slog jag över till fyran och för första gången i mitt liv såg jag på Bonde Söker Fru. Det var väl lite halvkul.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis till henne :)

2008-10-09 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback