Pluggis

Idag har jag varit duktig. Det första jag gjorde när jag kom hem (eller, nästan först iallafall) var att göra klart lite skolarbeten. Om jag gjorde rätt vet jag inte, men jag försökte åtiminstone.
Och ja, det är Nordisk Unions hemsida. Vi har hållt på med ideologier i samhällskunskapen och går nu igenom svenska partier. Jag kan inte annat än le åt denna hemsida. För mig ger den absolut inte ett seriöst intryck, men det finns ju folk till allt. De tycker antagligen att jag är dum i huvudet.
Annars har dagens ljuspunkter bestått av desserten i skolan och så gick jag min "långa runda" på 46 minuter. Har för mig att det tar runt 55 annars då jag inte är alltför seg. Jag får nog öka den lite.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback