Kärnkraftverk

En mindre exklusiv förhandsvisning av kärnkraftverket jag håller på att skissa. Det är tänkt att den ska vara med på den obligatoriska affischen till grupparbetet om energi. Under kan ni se vad jag har utgått ifrån (ni trodde väl inte att jag ritade ur minnet?).
Jag hade tänkt att använda en annan bild, jag kommer ihåg att vi ritade en väldigt enkel bild i Fysiken på högstadiet. Självklart var det just gamla skolgrejer jag lade längst ner i kartongen med saker jag rensade ur mitt rum för några veckor sedan så det var bara att gräva. Tror ni jag hade skrivhäftet kvar? Självklart har jag slängt det. Förhoppningsvis la jag det i pappersinsamlingen...då var det inte helt i onödan.
(Jag råkade trycka på något och nu får jag inte bort den kursiva stilen. När jag är igång och avslöjar mitt otekniska sinne kan jag även erkänna att jag fortfarande inte kan MMS'a med min telefon. Förhoppningsvis kan pappa hjälpa mig när jag träffar honom i morgon.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback