Insändarskribenten Lovisa

Jag vet att vem som helst kan skicka in en insändare och få den publicerad, men jag kunde inte låta bli att le när jag fick se min egen vara tryckt i dagens Extra Östergötland.
Jag vet inte om jag har skrivit om det i bloggen tidigare men i Svenskan i har vi fått arbeta med insändare och i samband med det skrivit egna och fått skicka in till olika tidningar. Det var lite svårt att komma på vad jag ville skriva om men som tur är hade vi några ämnen som vi redan hade diskuterat som vi fick välja mellan.

Så, alla Östgötar, spring till närmaste tågstation och hämta dig ett ex. För er andra (eller de östgötar som är för lata för att ge sig ut i det "vackra" vädret) kan ni läsa den
här (länken öppnas i ett nytt fönster).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback