Cuppisar - Recept pumpamuffins

Här kommer receptet, som jag lovade. Jag har alltså hunnit dekorera dem nu.
De blev väl sådär... Jag blev positivt överraskad över hur lättarbetad denna frosting var. Eftersom jag skar av topparna på några av muffinsen för att lättare kuna gegga på frostingen lade jag även lite frosting på dem och smakade. Själva kakan var inte så fluffig som sockerkakor och dylikt är utan lite mer kompakt, men den var god. Lite julaktig smak faktiskt.
Frostingen var också god, eftersom pumpamuffinet inte var så sött blev det en bra brytning men kombinationen blev ändå lite mastig för min smak (kommer från hon som älskar choklad i mängder som skulle få andra att spy, gärna mörk, men det är annat med rena sötsockeraktiga smaker.)
Kan tillägga att cuppisen längst ner inte är pumpasmak utan vanlig med hallonfyllning. Det blev så himla mycket frosting att jag dekorerade ett par sådana också.
Vad tycker ni förresten om strösslet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback