Botox? Gissa vem som har fått en överläpp!

Nej, inget onaturligt behövs här. Boven i detta lilla drama är helt enkelt en kiwi. Jag satt och såg på Medium och satt och knaprade på den gröna lilla frukten (ja, kärnorna är det som är knaprigt alltså) och det svider ju alltid och blir lite småsvullet runt munnen när jag äter kiwi och nu har jag extra torra läppar så jag tänkte inte så mycket på det till en början. Det var när jag skulle gå och lägga mig som jag började undra vad jag hade för böld på överläppen. Jag gick och kollade i spegeln och såg att jag numera hade en överläpp.
Rättare sagt var båda läpparna lite svullna men framförallt vänster sida av överläppen var - och är fortfarande - extra klumpig.

Eftersom jag inte har ps på denna dator så får ni en extra fint ihopklipp. Jag orkar inte heller leta bland en massa bilder så ni får se före bilden i form av ett riktigt skabbigt porträtt (bristen på photoshop har även gjort det omöjligt för mig att minska lite på påsarna under ögonen, för jag erkänner att jag brukar göra det om det har varit "högt" ljus på bilder.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback