Allt detta för 139:-

Ny kategori igen! Det börjar bli en del nu men jag kände att det behövdes någpn plats där jag kan posta saker som jag köper. För även om jag inte shoppar kläder var och varannan dag som många verkar göra så händer det att jag lägger ut lite pengar på mer eller mindre viktiga saker. För att kategorin inte ska bli jättetom och tråkig finns det även rum för de saker jag vill ha men avvaktar med att köpa.

Så, tillbaka till det som kategorin faktiskt handlar om.
Igår hämtade jag ut ett par skossingar som är förvånansvärt sköna. Jag ser visserligen ut som klumpfot i dem, har man långa och smala fötter som jag är jodpurs med stålhätta kanske inte det ultimata alternativet utseendemässigt, men praktiskt blir det nog bra. Billigt blev det också eftersom jag hade presentkort.
Idag blev det dags för mig att inhandla en miniräknare. Jag är fortfarande tveksam till det, har hittills klarat mig alldeles ypperligt utan men konstigt nog vill våran mattelärare att vi ska använda dessa fuskmedel och då kan jag inte säga emot. Latmasken inom mig tycker nog det är skönt att sluta med dessa ?`!#+@*€8 uppställningar. Haha.
Dessutom har jag pimpat miniräknaren lite som ni ser, inte tillräckligt ännu men det är svårt att komma på något. Det känns inte riktigt som om han passar i rosa fluff utan i lite mer stilrent bling...(om nu strasstenar kan vara stilrent)
Sist men inte minst får vi inte glömma bort glassen. Det var visserligen mamma som överraskade mig med den men jag kan ju inte strunta i att lägga upp bild på den. Har inte smakat den sorten tidigare så det ska bli spännande. Det får dock vänta tills i morgon, jag försöker iallafall att inte vara alltför onyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback