Pimp my walker

Igår, direkt efter naturkunskapsprovet (som inte kändes alltför svårt) blev jag upphämtad av mamms och Tove och så åkte vi till inte mindre än tre leksaksaffärer och inhandlade "pimp".
Pyntet tog vi med till min moster som hade köpt en rollator (som jag från och med nu kommer att skriva ut som rullator eftersom det är så jag säger det). Min mormor fyllde 60 för ett tag sedan men var inte hemma då så firandet för henne blir i morgon och eftersom hon inte önskar sig något och faktiskt ska firas in i en helt ny tiotal-ålder så passar det ju bra med en liten skämtpresent. Tyvärr kan ju inte jag följa med eftersom jag jobbar men jag kunde iallafall vara med och pimpa rullatorn.

Jag hoppas att ni kan se lite från bilderna iallafall, trots att de är ganska dåliga. I mitten kan ni iallafall se mig och min syster som sätter dit "bling". Eller jag blir rättare sagt överfallen av min mosters rottis. Lille Valle förstår inte riktigt att han inte är så liten. Haha, det brukar väl vara så med stora hundar?

Jag ber om ursäkt för dåligt skrivet inlägg, jag skyller på att jag är extremt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback