Litet länktips

Ett forum jag från och till brukar skriva ganska mycket på är bukefalos.com. Det är främst ett forum för hästmänniskor men jag tror att även icke hästinresserade kan tycka att det är rätt underhållande då flera av underforumen inte har något med hästar att göra.
Nu på morgonen har jag haft ungefär en timme vid datorn då jag inte har haft något att göra, riktigt skönt. En stor del har jag ägnat åt att skriva några riktigt irriterande inlägg på forumet jag nämnde ovanför. Som syntes i bloggen och i min bilddagbok har jag inte så mycket tid till datorn i veckorna så jag antar att jag var tvungen att spy ut lite åsikter. Det är ju så kul att skriva!

I kväll hoppas jag att jag fortfarande har lite inspiration till att skriva, om vad vet jag inte än. Har ni något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback