God morgon!

Jag har varit lite halvoaktiv på bloggen, men det får man väl vara ibland. Jag har väl egentligen inte så mycket intressant att skriva nu heller, försöker mest få tiden att gå. Jag har varit uppe i två timmar och kom hem från stallet för en stund sedan. Jag släppte ut och fodrade Chickan och hann även med att mocka. Skönt att få det avklarat!

Någon som kommer ihåg att jag har tänkt lära mig åka skridskor i vinter? Både i går eftermiddag och nu på morgonen såg jag att de spolade is nere vid idrottshallen. Vi får se om det blir någon bra, då kanske jag kan börja träna lite snart. Fast då måste det förstås vara en tid på dygnet då det inte är fullt av barn som glor, haha.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback