Premiär!

Jag skrev nyss ett riktigt bra inlägg men oteknisk som är är raderade jag det, så jag försöker igen.
(Självklart märkte jag nu i efterhand att det faktiskt fanns sparat någonstans, man lär sig något nytt varje dag!)

För någon vecka sedan fick jag ryck och bestämde mig att skapa en blogg. Det visade sig att jag hade samma idé för ungefär två år sedan, nedanför kan ni läsa det första -och enda- inlägget från den tiden. Jag hoppas att bli lite mer aktiv men som ni redan har förstått är jag inte sådär överdrivet teknisk. Ni får säga till om det är något som ser konstigt ut så ska jag föröka ändra på det.

Vem är då "jag"? Det beror på vem du frågar, att jag är en sextonårig tjej vars fritid mestadels består av hästar och fotografering håller nog de flesta med om. Många är nog också överrens om att jag är galen i rosa och i en Shetlandsponny som kallas Nogge. Annars kan jag nog uppfattats som det mesta, allt ifrån totalt galen och helt flumm till mer "down to earth" och seriös. Ni får bedöma själva, kanske är jag lite utav allting?

Som sagt har jag levt i sexton år, ett par månader mer faktiskt eftersom jag firar min födelsedag den 6 maj (och fyller alltså år den dagen också, om ni missade den). Ska med andra ord börja gymnasiet till hösten vilket känns spännande. Ska gå på Himmelstalundsgymnasiet i Norrköping med inriktningen djurvård. Har väl inga planer på att jobba med djur, men å andra sidan har jag inga planer över huvud taget just nu. Jag kommer åtminstone att lära mig mer om något jag är intresserad av och eftersom jag kommer att läsa naturvetenskaplig profil har jag förhoppningsvis inte uteslutit alltför många vägar. Herregud, jag har hela livet på mig att komma på vad jag vill bli.

På internet kan ni hitta mig (förutom här på bloggen då) på hemsidor som hästforumet bukefalos.com och bilddagboken, självklart under namnet Lozzan. Det kommer jag väl få behålla hela livet. I verkligheten använder jag dock namnet Lovisa och där kan ni hitta mig inom pendelavstånd från både Linköping och Norrköping. Så (tyvärr?) blir det ingen flytt när jag börjar gymnasiet, men det kan väl vara skönt att ha nära hem? Som sagt, jag har hela livet på mig att flytta.

Ha det bäst sålänge!


Random bild fotad idag, tyckte den passade in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback