Okej att klaga?

Jag gör det iallafall. Idag har termometern letat sig upp mot 34,8 grader! För varmt om du frågar mig. Det är näst intill omöjligt att kunna göra något vettigt.
Jag hoppas det blir något svalare i morgon då jag har inte mindre än två stall (eller rättare sagt fyra hagar) med hästar att fodra och se till. Sju av dem måste jag dessutom ta in mitt på dagen eftersom hovslagaren kommer. Men men, jag gillar att ha saker att göra så det ska nog gå bra. Det är ju bara under två dagar, vem har dött av lite arbete? Dessutom är det väl inte så tungt heller med tanke på att alla hästar går ute dygnet runt...och vem säger nej till att tjäna lite extra pengar nu när de inte vill dela ut något studiebidrag?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback