Svårt att förstå

Det är helt otroligt vad fort tiden går. I morgon ska jag bara på en timmes avslutning i skolan och idag kan jag inte påstå att jag gjorde något särskilt på de få timmar jag spenderade i skolan.
Det som gör mig lite stressad är det här med julklapparna och budgeten. För en månad sedan kändes allt skitbra, jag hade klart för mig vad allt skulle kosta och jag skulle ha en hel del över. Jo visst...idag när jag kom hem efter att ha köpt, vad jag trodde, de sista julklapparna kom jag på att pappsen borde få något mer. Dessutom har jag bara köpt en klänning till juloutfiten. Behöver minst strumpbyxor och en bolero också... Tror ni jag klarar detta på 220 kronor? Nä..inte jag heller. Haha. dessutom är det inte alls. Ska köpa två biobiljetter också. Fast det blir efter jul. En av julklapparna till systeryster blir att gå och se Twillight med mig. Jag vet att hon gärna vill se den och det vill ju jag med.

Jag älskar att ge bort presenter (trots den lilla stressen) men det är kul att få med. Idag fick jag detta av en kompis. Tack så jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback