I chokladasken

Aftonbladet har publicerat en artikel om chokladasken, eller rättare sagt innehållet.
Min solklara favorit är trillingnöten. De andra lämnar jag mer än gärna bort, likörsorterna är vidriga och de övriga alldeles för söta för min smak.
Tillbaka till trillingnöten, för är det inte underbart att det är den minst onyttiga i asken? Åtminstone om man endast kollar på kaloriinnehållet. I och för sig så är det ju jul och "tillåtet" att "svulla", och ska man göra det kan man lika gärna göra det ordentligt. Men visst känns samvetet lite renare när man ser syrran lyfta på det övre lagret bara för att hon vill ha alla gräddnougater och man själv håller sig till sin kära, smala trillingnöt.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Yassmin

Visst vi önskar ju oss rätt mkt ! Kul du hittade hit förresten.

Postat av: Agnes - tyypagnes.blogg.se -

Nu kommer jag med en annan åsikt: jag gillar alla :P till och med likörsorterna tycker jag e okej

2008-12-22 @ 14:00:32
URL: http://tyypagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback