Ännu fler riddare

När man har tråkigt och inte har några nya foton är det bra att ha en massa gamla. Jag vet inte hur många jag tog under tornerspelen på Vadstena slott i somras men det finns hur många som helst att välja på. Självklart är större delen av bakgrunden täckt med publik men med lite photoshop går allt, eller hur?
Jag är medveten om att dessa inte är perfekt klonade, men jag lekte bara runt lite i ps CS4 som mamma har laddat ner en testversion av. Hon vill nämligen lära sig photoshop och de tutorials hon hittade var på Svenska. Tydligen duger inte vårat gamla engelska ps 6.0 (jag och min syster har gett upp försöken att försöka lära mamma grunderna, hon är ännu mer oteknisk än mig).
Nu kom jag av mig lite, jag skulle ju bara visa dessa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback