Smurfarna

Jag erkänner, jag har fått ett beroenderyck av Smurfarna. Visste du till exempel att de fyller femtio år i år?
Och vem blir inte peppad av den här musiken?

Träningspass med smurf är jätteroligt
och det är bra ja att du hänger med
och se på resultaten - det är otroligt
och man får kondis pröva får du se
De drar iväg till gymmet, för att smurfa
Det är step up och vanlig gymnastik
De dansar, springer, hoppar - ingen stoppar
Små blå smurfar gör akrobatik


Smurfa smurfig träning, det bli muskler vi har arm/allt (?)
Man blir stark och spänstig och man får en smurfig charm
Sund mat och bodyolja, huden blir smidig, blank och blå
Smurfa smurfig träning, vi är tuffa fastän vi är små


Gympa smurfen här, alltid populär
Kom och smurfa alla vänner ...(något jag inte uppfattar)


Träningspass med smurf är jätteroligt
och det är bra ja att du hänger med
och se på resultaten - det är otroligt
och man får kondis pröva får du se
De drar iväg till gymmet, för att smurfa
Det är step up och vanlig gymnastik
De dansar, springer, hoppar - ingen stoppar
Små blå smurfar gör akrobatik


Gympa smurfen här, alltid populär
Kom och smurfa alla vänner ...(något jag inte uppfattar)


Smurfa smurfig träning, det bli muskler vi har arm/allt (?)
Man blir stark och spänstig och man får en smurfig charm
Sund mat och bodyolja, huden blir smidig, blank och blå
Smurfa smurfig träning, vi är tuffa fastän vi är små



Smurfarna - Träna Med Smurf


(ingen kommentar, haha)

Kommentarer
Postat av: O l i v i a

Vilken rolig bild. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback