Rubrik

Så blev det inget mer med Sveriges OS-chanser i laghoppningen idag. Väldigt synd! De låg ju så bra till...Så kan det gå!
Det fick mig att börja fundera på hur hemskt det måste vara att vara med i ett lag. Visst, jättebra att ha stöd av de andra, men kul om man själv gör bra ifrån sig och de övriga i laget skämmer ut sig totalt. Eller om man själv är den som förstör för alla de andra.

Idag var sista dagen på sommarlovet. Det känns lite vemodigt... Jag kan inte säga att jag har haft mycket att göra de senaste veckorna och det ska bli skönt med fasta rutiner samt spännande att börja en ny skola. Tre år, sedan får vi se om det blir fortsatta studier direkt eller om jag ska jobba. Jag har ingen aning om vad jag vill syssla med!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback